Vybírejte reklamní trička či jiný textil

Napadlo vás již někdy, že reklamu na vaši firmu, nebo na váš produkt může nosit úplně kdokoli na svém těle? Není to žádný problém! Každý člověk nosí denně oblečení. Takové oblečení se skládá hned z několika kusů textilu, na kterém může být natištěno například vaše logo!
barevné mikiny

Na čem všem může být reklamní potisk?

· Trička: Skvělé řešení, co se týče reklamy. Trička nosí aspoň občas úplně každý, více pak mladí lidé. Trika se dají vyrábět v různých velikostech, dále pak mají letní a zimní variantu, díky možnosti dlouhého, či krátkého rukávu. Na výběr jsou desítky různých barevných odstínů, jak textilu, tak jeho potisku, ale co je hlavní, potisk je viditelný jak zpředu, tak zezadu!
triko s potiskem

· Mikyny: Mikyny mají také možnost potisku z obou stran, oproti tričkům však mají tu nevýhodu, že je na sebe nevezmeme po celý rok, ale pouze v chladném období, a i poté bývají často schované pod další vrstvou šatstva.

· Kalhoty, kraťasy: I tato součást našeho šatníku může být potištěná jakýmkoli logem. Problém je však v tom, že si takového potisku všimne méně lidí, což může být značnou nevýhodou.

· Tašky: Ano, i látkové tašky jsou poměrně často vidět. I takových doplňků je dobře využít proto, abyste byly vidět!

Co se týče potisků, je možno vymyslet více variant, u kterých můžete vybírat z více vzorů a barev. Zajímavé mohou být také potisky, které mají fluorescenční schopnosti, nebo mění svou barvu podle teploty, případně při polití vodou.
nápis na triku

No a jak lidi přesvědčit, aby nosili oblečení s vaším logem?

1. Buďte firma, jejíž zákazníci jsou hrdí na to, že jsou její zákazníci!

2. Textil přikládejte jako dárek k nákupu! (může se jednat třeba i o dárek k nákupu nad určitou částku, který bude motivační ke koupi více vašich produktů)

3. Nechte svoje zákazníky, aby textil mohli vyhrát ve vaší soutěži!

4. Nechte vytvořit jen limitované edice daných částí oblečení.

Už víte kam umístit svou reklamu?